درباره وبلاگ


سلامتی تاجی است بر سر انسان سالم که فقط یک بیمار آن را می بیند. لوئیزهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
باشگاه بـــــــارانـــــــ
باشگاه بـــــــارانـــــــ

قرص‌های خطرناک کاهش وزن

 ۰


 

دستیابی به کاهش وزنی سالم، گاهی اوقات تقریبا غیر ممکن بنظر می‌رسد. رژیم گیرندگان در بسیاری از مواقع به سراغ قرص‌های کاهش وزن خطرناکی می‌روند تا به آنها کمک کند که به وزن ایده آل خود برسند. با‌اینحال آنها بندرت خطر مرتبط با این قرص‌ها را در نظر می‌گیرند. پاراگراف‌های بعدی در مورد خطرات مربوط به قرص‌های کاهش وزن و همچنین خطرناکترین مواد تشکیل دهنده‌ای که برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود صحبت می‌کند.

بعلت آنکه قرص‌های خطرناک کاهش وزن، معمولا به کاهش وزن سریع کمک می‌کنند، بسیار جذاب بنظر می‌رسند. این نوع داروهای رژیمی، اغلب اوقات برای بیمارانی که چاق یا بشدت دارای اضافه وزن هستند تجویز می‌شود. با‌اینحال قبل از آنکه کسی این روش کاهش وزن را امتحان کند، باید بدقت خطری که ممکن است مصرف این دارو برای سلامتی‌اش‌ ایجاد کند، و همچنین عوارض احتمالی آن را در نظر بگیرد.



ادامه مطلب ...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلات تلخ

کاهش وزن آسان نیست. اما بعضی از غذاها هستند که به کاهش وزن کمک می‌کنند. این ابر غذاها، سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند و همچنین باعث می‌شوند مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

در نتیجه با پر خوری نکردن، وزنتان کاهش می‌یابد. همچنین بیشتر از میزان نرمال چربی می‌سوزانید. دفعه‌ی بعد که به دنبال مواد غذایی چربی‌سوز هستید، فراموش نکنید که این مواد غذایی را هم به لیست خریدتان اضافه کنید:


 

شکلات تیره



ادامه مطلب ...


 

ماه رمضان فرصتی است تا در خوردن غذاهای مورد علاقه‌تان حسابی خودکشی کنید. خب شما یک روز کامل هیچی نخورده‌اید، پس حتما در هنگام افطار مستحقش هستید، نه؟ اما از سوی دیگر، ماه رمضان فرصتی تازه است تا یک سبک زندگی سالم را برای بدنتان آغاز کنید. اگر تمایل دارید تا این ماه رمضان وزن کم کنید، آنوقت ۶ نکته‌ای که در ادامه به آنها اشاره کرد‌ه‌ایم، برایتان بایدی می‌شود.


 

آب بخورید، آب، آب



ادامه مطلب ...


8 حرکت عالی برای کاهش وزن


 

توصیه می‌کنیم هر یک از این تمرین‌ها را فقط یک بار انجام دهید و بعد 48 ساعت صبر کنید. اگر طی این مدت دچار مشکل نشدید، انجام تمرین‌ها را دوباره آغاز کنید. ابتدا تمرین‌ها را 3 تا 4 مرتبه در هفته انجام دهید. بعد برای اینکه کالری بیشتری بسوزانید، تمرین‌های مختلف را به فاصله 30 تا 60 ثانیه پشت هم تکرار کنید.

 

شخصی که اضافه وزن چندان زیادی ندارد، برای کم کردن وزن می‌تواند در کلاس‌های ورزشی ثبت‌نام کند و با استفاده از دستگاه‌های موجود در باشگاه و تمرین‌های بدنی ساده، وزن خود را پایین بیاورد اما این کار برای فردی که مبتلا به اضافه وزن بالاست، چندان آسان نیست...

 

این افراد اعتماد به‌ نفس کافی برای حضور در اجتماع و گروه‌های ورزشی را ندارند و دستگاه‌های موجود در باشگاه‌ها نیز مناسب کم کردن وزن خیلی بالا نیست. کسانی که اضافه وزن زیادی دارند، ابتدا باید چربی بسوزانند و بعد ماهیچه‌هایشان را تقویت کنند. برای این کار تمرین‌هایی وجود دارد که انجام آنها حتی در خانه نیز امکان‌پذیر است. توصیه می‌کنیم هر یک از این تمرین‌ها را فقط یک بار انجام دهید و بعد 48 ساعت صبر کنید. اگر طی این مدت دچار مشکل نشدید، انجام تمرین‌ها را دوباره آغاز کنید. ابتدا تمرین‌ها را 3 تا 4 مرتبه در هفته انجام دهید. بعد برای اینکه کالری بیشتری بسوزانید، تمرین‌های مختلف را به فاصله 30 تا 60 ثانیه پشت هم تکرار کنید.

 

تمرین شماره 1

تقویت عضلات کمر

پاها را به عرض شانه باز کنید و در هر دست وزنه‌ای سبک بگیرید. آرنج‌هایتان را خم و بدنتان را به سمت جلو متمایل کنید و باسن را عقب بدهید. حالا درحالی که نفستان را بیرون می‌دهید، وزنه‌ها را به زمین برسانید و دوباره به حالت اول برگردید. دوباره از بینی هوا را به داخل بکشید.

 

تمرین شماره 2

تقویت عضله چهار سر ران

سر پا بایستید. پاها را به عرض شانه باز و زانوی چپتان را خم کنید. تا جای ممکن زانو را بالا بیاورید و دوباره روی زمین بگذارید. این حرکت را بعد از 15 تا 20 بار تکرار و استراحتی 30 تا 60 ثانیه‌ای، با پای راستتان تکرار کنید.

 

تمرین شماره 3

تقویت عضلات قفسه سینه

مقابل دیوار بایستید. دست‌ها را به عرض شانه باز کنید و پاها را به هم بچسبانید. آرنجتان را خم کنید و به سمت جلو متمایل شوید تا جایی که صورتتان به دیوار بچسبد. در این حالت هوا را از بینی به داخل بکشید بعد دوباره در حالی که نفستان را بیرون می‌دهید، با فشار دست‌ها از دیوار فاصله بگیرید.

 

تمرین شماره 4

تقویت عضله دو سر

پاها را به عرض شانه باز کنید و در هر دست یک وزنه بگیرید. درحالی که هوا را داخل بینی می‌کشید، هر دو آرنج را خم کنید و دست‌ها را بالا بیاورید. درحالی که نفس را بیرون می‌دهید دست‌ها را به حالت اول بازگردانید. بعد از هر 12 تکرار، این تمرین 30 تا 60 ثانیه استراحت کنید و ست بعدی را انجام دهید.

 

تمرین شماره 5

تقویت عضلات شانه

روی صندلی بنشینید. دست‌ها را از آرنج خم کنید و به حد شانه بالا بیاورید. در هر دست وزنه بگیرید. درحالی که نفس را بیرون می‌دهید، دست‌ها را بالا ببرید و عمودی بالای سر بگیرید بعد درحالی که از بینی نفس می‌کشید، به حالت اول برگردید.

 

تمرین شماره 6

تقویت عضلات چهارسر ران

پاها را به عرض شانه باز کنید. کمرتان باید صاف باشد. در همین حالت زانوها را خم کنید. درحالی که نفس را از بینی داخل ریه‌ها می‌کشید، به حالت اول برگردید. اگر انجام این تمرین برایتان سخت است، تعداد تکرارها را کم کنید. بعد از هر 15 دقیقه تکرار تمرین، 30 تا 60 دقیقه استراحت کنید و ست بعدی را آغاز کنید.

 

تمرین شماره 7

تقویت عضلات ستون فقرات و کمر

به کمر بخوابید. زانوها را کمی خم کنید. دست‌ها را کنارتان روی زمین بگذارید یا به پهلو بچسبانید. درحالی که نفستان را بیرون می‌دهید، کمر را از زمین بلند کنید و تا جای ممکن سعی کنید دست‌ها به زانو نزدیک شود.

 

تمرین شماره 8

تقویت عضلات مورب داخلی و خارجی

سرپا بایستید. پاها را کمی از هم باز کنید و وزنه دست بگیرید. درحالی که نفس را بیرون می‌دهید، کمی به پهلوی چپ خم شوید و درحالی که دوباره نفس می‌کشید، به حالت اول برگردید. بعد از 15 مرتبه تکرار 30 تا 60 ثانیه استراحت کنید. سپس تمرین را با پهلوی راست بدن آغاز کنید.




 طرز تهیه چای لاغری


  سبک زندگی امروزه به شکلی است که باعث شده افراد با کمبود وقت، کم تحرکی و همچنین شرایط نا مناسب تغذیه باعث افزایش وزن و در نتیجه بروز بیماری هایی مانند دیابت، چربی خون بالا و فشارخون مواجه شوند و مدام به دنبال راهی برای درمان چاقی و پیشگیری بیماری های احتمالی باشند. در این مقاله سعی شده تا طرز تهیه بهترین چای لاغری را که اثری مناسب داشته  ولی باید یاد آور شوم که لاغر شدن از چاق شدن به نسبت مشکلتر بوده و نیازمند به برنامه غذایی مناسب و ورزش منظم است که در نتیجه باعث بالا بردن سرعت پیشرفت خواهد شد.

خواص درمانی

  • کاهش دهنده اشتها
  • بالا بردن سرعت هضم
  • کاهش وزن و تناسب اندام
  • آرام بخش و نشاط آور

مواد لازم



ادامه مطلب ...



طرز تهیه پودر لاغرکننده 


 

چاقی یا اضافه وزن در دنیای امروزی پدیده جدیدی است که در اثر استفاده بی رویه از وسایل نقلیه ، استرس های کاری ، سوء تغذیه ، نداشتن برنامه غذایی مناسب ، شتاب زدگی هنگام خوردن غذا ، پناه بردن به داروهای آرامبخش ، آسانتر شدن کار روزمره که به صورت نشسته و پشت میزی تحرک انسان امروزی را کم کرده و در نتیجه با خوردن بی برنامه غذاهای پر انرژی به این مشکل دچار شده برای حل این مشکل توصیه می کنیم با داشتن برنامه غذایی مناسب از دستور ذیل بهره ببرید .

 

خواص درمانی

 

  • چربی سوز طبیعی
  • کاهش وزن
  • تسریع در عمل گوارش

 

مواد لازم

 

 

 

 



ادامه مطلب ...



طرز تهیه ژل لاغری موضعی 

 


 

خواص درمانی

آب کننده پیه و چربی

رفع سلولیت شکم ، پهلو ، ران ، باسن

مواد لازم

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب